class="post-template-default single single-post postid-1733 single-format-standard wp-custom-logo wp-embed-responsive unselectable aa-prefix-despr-">

Meniu pentru anxietate

Meniu pentru anxietate
Acest meniu pentru anxietate, este recomandat persoanelor anxioase, depresive si celor care se confrunta cu atacuri de panica.

Alimentatia este un factor important pentru combaterea starilor anxioase.

Meniul unei persoane anxioase ar trebui sa contina anumite alimente benefice.

meniu pentru anxietate
Avocado

Acestea ne vor ajuta sa combatem sau sa reducem starile de anxietate/depresie/atacurile de panica.

Exista o lista de alimente din care ne putem face propriul meniu pentru anxietate, o puteti gasi AICI.

Puteti combina aceste alimente dupa propriul plac, introducerea lor in meniul zilnic ne va ajuta sa diminuam anxietatea.

meniu pentru anxietate
Cereale

De asemenea, o lista cu alimente care ar trebui evitate de catre persoanele anxioase si care n-ar fi bine sa faca parte din meniul acestora, o gasiti AICI.

Am sa iti prezint mai jos un exemplu de meniu pentru anxietate, pentru o zi.

Dimineata:

  • fulgi de ovaz/porumb cu lapte si cacao – Adaugati cacao peste fulgii cu lapte si puteti adauga si o lingurita de miere.
  • o banana

Pranz:

Cina:

  • Salata orientala / peste la gratar sau la cuptor
  • O cana de cacao cu lapte indulcita cu miere
  • o banana

Acest meniu pentru anxietate, poate fi folosit foarte simplu si eficent in combaterea sau reducerea starilor anxioase.

meniu pentru anxietate

De retinut faptul ca alimentatia un factor imporntat al anxietatii, un factor care nu ar trebui ignorat sau tratat cu indiferenta.

Incercati sa inlocuiti zaharul si produsele care contin zahar cu fructe si miere.

Sper sa iti fie de folos aceste lucruri.

Despre Anxietate

despreanxietate.ro este un blog bazat pe anxietate, atacuri de panica, depresie si religie. Vorbim detaliat despre toate acestea, despre cum putem sa trecem peste ele si din ce cauze apar.

Back to top
error: Content is protected !!