class="post-template-default single single-post postid-1421 single-format-standard wp-custom-logo wp-embed-responsive unselectable aa-prefix-despr-">

Respiratia corecta calmeaza atacul de panica

Respiratia corecta calmeaza atacul de panica

Respiratia corecta este elementara pentru persoanele anxioase, aceasta calmeaza atacul de panica.

calmeaza atacul de panica

Cand simti ca se apropie un atac de panica, este indicat sa te concentrezi pe respiratie.

O tehnica corecta de respiratie, nu doar ca, calmeaza atacul de panica, dar ne readuce inima la bataile normale.

calmeaza atacul de panica

Reusind sa controlezi inspiratia si expiratia, vei reusi sa controlezi si bataile inimii, ceea ce va calma atacul de panica si il vei putea gestiona mai bine.

Este foarte important sa inspiram si sa expiram calm si usor, chiar daca in acele momente ne este destul de greu sa controlam lucrul acesta.

Minim 5 minute este recomandat sa inspiri si sa expiri in modul acesta:

  • Inspira foarte incet timp de 5 secunde
  • Tine aerul fara sa expiri, 10-15 secunde
  • Expira la fel de incet timp de 8 secunde

Repeta acest procest de 4-5 ori si cu siguranta, aceasta tehnica aplicata corect calmeaza atacul de panica.

calmeaza atacul de panica

Este foarte important sa te concentrezi pe inspiratie si pe expiratie, sa faci aceste proceste cat de incet poti.

Poti folosi si aceste 5 tehnici care elimina anxietatea, in timp ce folosesti aceasta tehnica care calmeaza atacul de panica.

Despre Anxietate

despreanxietate.ro este un blog bazat pe anxietate, atacuri de panica, depresie si religie. Vorbim detaliat despre toate acestea, despre cum putem sa trecem peste ele si din ce cauze apar.

Leave a Reply

Back to top
error: Content is protected !!