class="post-template-default single single-post postid-13 single-format-standard wp-custom-logo wp-embed-responsive unselectable aa-prefix-despr-">

4 alimente daunatoare anxietatii

4 alimente daunatoare anxietatii

Persoanele anxioase trebuie sa limiteze consumul alimentelor din aceasta lista de 4 alimente daunatoare anxietatii.

Unele alimente pe care le consumam pot accentua starile de anxietate si este recomandat sa le folosim cat mai rar sau chiar deloc, daca este posibil, chiar daca anxietatea nu este foarte accentuata.
4 Alimente daunatoare anxietatii
Alimentatia este foarte importanta pentru toate persoanele, in special pentru aceia dintre noi care ne confruntam cu stari anxioase. Recomandat este sa avem 3 mese pe zi, la ore fixe sau macar cat de cat apropiate.

Haide sa vedem prima data, care sunt cele 4 alimente daunatoare anxietatii

regim anxietate

  • Tutunul, substantele stupefiante, bauturile alcoolice, energizante – Acestea se afla in capul listei, ar trebui evitate de toata lumea, nu doar de catre persoanele anxioase. Toate acestea “hranesc”si alimenteaza constant starile anxioase.
  • Zaharul si tot ceea ce contine zahar – Consumul de zahar ar trebui eliminat sau tinut sub control in parametri cat mai mici. Cand simti nevoie de ceva dulce, manaca un fruct sau chiar mai multe. Zaharul din fucte nu este daunator, asa ca puteti manca cate un fruc de fiecare data cand simtiti nevoia de ceva dulce. Sucurile ar trebui inlocuite cu apa.
  • Mancarea de tip fast-food, prajita ar trebui inlocuita cu mancaruri bogate in fibre, fructe, legume, peste, curcan sau pui
  • Consumul de cafea – Cofeina este un declansator foarte puternic pentru un atac de panica. Bataile inimi mai rapide care apar in urma consumului de cafea, de pot transforma extrem de usor intr-un atac de panica. Persoanele anxioase trebuie sa renunte la cafea sau sa limiteze consumul la maxim o cafea pe zi, dimineata.

Alte lucruri pe care le poti face pentru a reduce/combate anxietatea:

sfaturi anxietate

  • Sport – chiar si acasa poti face exercitii simple si usoare care te vor ajuta
  • Meditatie 
  • Exercitii de respiratie 
  • Rugaciune si post
  • Gaseste-ti un hobby
  • Odihneste-te destul – Minim 7-8 ore de somn/noapte. Dormi noaptea, nu ziua
  • Consulta un psiholog care te va ajuta sa te descoperi si sa determini cauza anxietatii.
  • Consulta un psihiatru care iti va putea prescrie anumite medicamente care te vor ajuta
  • Gandeste pozitiv si ai rabdare


Concluzie:
Daca vei respecta si vei reusi si indepartezi sau sa diminuezi aceste “Alimente daunatoare persoanelor anxioase“, cu siguranta te vei simti mult mai bine, intensitatea starilor anxioase va scadea si vei avea mai multa energie si pofta de viata. Nu uita, tu esti singurul care poate pune punct anxietatii din viata ta.

Despre Anxietate

despreanxietate.ro este un blog bazat pe anxietate, atacuri de panica, depresie si religie. Vorbim detaliat despre toate acestea, despre cum putem sa trecem peste ele si din ce cauze apar.

Leave a Reply

Back to top
error: Content is protected !!